What Does سایت همفکری Mean?

Wiki Article

فواید همفکری و مشورت با دیگران در حل مسائل و چالش‌های زندگی

این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

دیکشنری انگلیسی دیکشنری آلمانی دیکشنری فرانسه دیکشنری ترکی استانبولی دیکشنری اسپانیایی دیکشنری عربی دسترسی سریع

خداوند دختر‌ها را آفرید تا گل‌های جهان بی نام و نشان نمانند

والانم فک کنم اگ بخاطر مدرسه میگی،قانون عوض شده وچند روزو قبول میکنن

همچنین، همفکری و مشورت با دیگران می‌تواند به شما کمک کند تا از دیدگاه‌های مختلف به مسائل نگاه کنید. هر فرد دارای دیدگاه و نظر خاص خود است و با گفتگو با افراد مختلف، می‌توانید به دیدگاه‌های جدیدی دست پیدا کنید.

در آغاز سال ۱۳۷۱ هجری قمری در بیست و شش سالگی با نظر و توصیه بزرگانی چون علّامه طباطبائی و آیة الله شهید شیخ محمّد صدوقی یزدی أعلی الله مقامهما برای تکمیل تحصیلات خود عازم شهر عشق و ولایت، مدفن پاک باب علم نبوی: نجف اشرف گردیده و به آستان بوسی و استضائه از دریای بی‌کران نور مولی الموحّدین أمیر المؤمنین علیه و علی أولاده أفضل صلوات المصلّین نائل آمدند، و در فقه و اصول و حدیث و رجال از بزرگان والا مقامی همچون آیة الله حاج شیخ حسین حلّی و آیة الله حاج سیّد أبو القاسم خوئی و آیة الله حاج سیّد محمود شاهرودی و آیة الله حاج شیخ آقا بزرگ طهرانی قدّس اللهُ أسرارَهم استفاده‌های فراوانی برده و کمال علمی خویش را رشدی عظیم بخشیدند.

آیت الله حاج سید محمدحسین حسینی طهرانی آیت الله حسینی تهرانی خبرگزاری حوزه

سفیر کشورمان در روسیه، ایران را دارای فرهنگ و تمدنی دیرین و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مبتنی بر پایه‌های فرهنگی توصیف و خاطرنشان کرد: ایران بر اهمیت توسعه روابط click here فرهنگی میان اعضای بریکس تاکید دارد و آمادگی خود را برای همفکری در بحران‌های فرهنگی جهان مانند تضعیف نهاد فطری خانواده، ظلم و بی‌عدالتی، تحریم‌های ظالمانه در حوزه فرهنگ و هنر میان سطوح مختلف دست‌اندرکاران این عرصه از مسئولان و مدیران دولتی تا فعالان و نهادهای غیردولتی اعلام می‌دارد.

هنیئًا لَهُ ما أعدَّهُ اللهُ لإولیآء اللهِ و عبادِه الصّالحین. و سلام علیکم و رحمة الله.

تبادل نظر و همفکری با دیگران در مسائل زندگی اهمیت بسیاری دارد. این فرآیند به ما کمک می‌کند تا از دیدگاه‌های مختلف برخوردار شویم و بهترین تصمیم‌ها را بگیریم.

اگه حساب داری؟ ورود دریافت رمز عبور ثبت نام و شروع به کار رایگان است.

چگونگی پیدا کردن جواب سوالات و مشورت با افراد سمی برای جلوگیری از اشتباهات

اما نگران نباش، درصورتی که قوانین رو رعایت کنی، این درصد به مرور کاهش پیدا میکنه.

Report this wiki page